2014. február 17., hétfő

Farsangi tervek

  Jövő héten lesz az óvodai farsang, külön-külön a csoportoknak. Misi kezdi, valószínűleg gomba lesz. Buzgón nézegeti a gombahatározóját, amit a legutóbbi ünnepére kapott a nagyszüleitől, melyik gombát válassza. A sárga gévagomba a vágya, de én jobban örülnék valami kalaposnak. Könnyebb lenne jelmezt készíteni.
 
  Erzsónak is feltettem a nagy kérdést, mi szeretne lenni, mert holnap vásárolnék anyagot, ha nem tudom az itthoni készletből megoldani. A válasz: IDEG-INGERÜLET!
Tegnap még vörösvértest akart lenni, az még mindig egyszerűbben megoldható. Igen, az emberi testről szóló "Egyszer volt ... az Élet" mese a szereplőivel együtt begyűrűzött a mese-választékunkba. A mese amúgy nem rossz, Misinek még korai, de Erzsó már okosodik belőle, a tartalmában pedig még az orvosi egyetem elvégezte után sem találok hibát.


Még próbálom rábeszélni a szőlőre, hamár az lett az új jele...

1 megjegyzés:

  1. Nálunk már volt farsang.. A Farkas indián volt,Piri egérke, de már most arról beszélnek mik lesznek jövőre.Piri hóember, mert én is az voltam, FArkas meg vulkán, mert az van a tusfürsdőjén...:)

    VálaszTörlés