2014. február 24., hétfő

Előbb begyúrom a fánktésztát...

...aztán írok egy kicsit, közben sül a vacsorám. A gyerekek persze már alszanak, de nem volt időm velük együtt enni, mert Jancsit is etettem, meg késő is volt már, és a nagyokkal tanulgattuk közben a verseket a farsangra. Misi már tudja a maga gomba-versét napok óta, azon igyekszünk, hogy hangosan és táncolás nélkül mondja el. A versike hat sor, az óvónénik elmondták neki egyszer, ő pedig nekem otthon hibátlanul visszamondta. Erzsó végül szőlő lesz, az ő versét ma írtam.

   Andris ezen a héten is Bécsben van, a csütörtöki napot kivéve. A ma hajnali indulás kalandos volt, a busz 5 perccel hamarabb húzott el a ház előtt, így nekem kellett hajnali ötkor kifuvaroznom Andrist Füredre. Sebaj, szép volt a tó a sötétben.
Andris nagyon lelkesen számolt be a mai parkour-edzéséről, kihirdette, hogy ő megy edzeni, és a bécsi barátok közül egyvalaki el is jött. Ketten sokkal jobb edzeni, ráadásul sok újat is tanult. A programozási tanfolyam, ami miatt kiment, szintén értékesnek tűnik. Hála Istennek, mert bár végülis gond nélkül működik az élet Andris nélkül, azért sokkal nehezebb nélküle - nem szívesen enedném el haszontalanságokért. De ha megéri, akkor rendben van.

   Már fél tíz, és még előttem a fánk-sütés, és a gomba-jelmez befejezése. Misi közben kitalálta, hogy nem gyilkos-galóca akar lenni, hanem párducgalóca. Most gondolkozom, hogy kiszabjam-e neki mégegyszer a kalapot barna anyagból. Sajnálom az elvesztegetett piros anyagot. Csak kibékül vele...
Neki holnap lesz az ünnepség, Erzsónak csütörtökön, addig még van pár napom.


   A mai nap nagy újdonsága, hogy élettan óraadóvá léptem elő, vagyis korrepetálok egy lányt, aki levelezőn tanul szülésznőnek. Borzasztó nagy anyagot adtak le nekik egyszerre, persze egy szót sem ért belőle, most átvesszük szépen. A délelőtti Jancsi-alvás idejét használjuk ki, így egyszerre másfél órát tudunk dolgozni, annyi elég is neki, látom, ahogy lankad a figyelme. Legközelebb pénteken jön.
Nagyon jó volt újra szinte orvosi témával foglalkozni, az anyag szépen el van raktározva a fejemben, hamar összeállt, ahogy tanítottam. A következő órára már fogok tudni előre készülni, ez a mai készületlenül ért, tegnap este keresett meg, ma reggel el is jött. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése