2014. október 18., szombat

Mai tökéletesem

Ez a kalács:
Jól kipróbált recept, kakaós-vaníliás, bécsi szórócukros tetejű. Bárcsak minden ilyen egyszerű lenne. Persze ez is most először sikerült éppen úgy, ahogy szerettem volna, szóval nem kell meglepődnöm, hogy az élet többi dolgában sem mennek elsőre tökéletesen a dolgok.

   Most például küzdök a negyedik baba okozta fáradtsággal, türelmetlenséggel, egészmogyorós étcsoki-vággyal, és néha a félelemmel (mi van, ha pont ő lesz koraszülött, vagy nem fordul be, és császár lesz a vége), sokat a kedvetlenséggel mindenféle szempontból. Nehéz felkelni reggel. Még rosszabb, ha nem kelek fel, és aztán sürgetni kell a gyerekeket, akiket a mi hibánkból ébresztettünk később. Nehéz elfogadni, hogy másra vágyom vagy nem vágyom, mint eddig, egy negyedik is okozhat meglepetést - csak legyen türelmünk hozzá. Nehéz Jancsit feltolni a hegyre. Nem nagyon, csak pont annyira, hogy ne legyen kedvem elindulni.

   Azt elmúlt pár napom sírással, lopott alvással, magyarázkodással, panaszkodással telt. És közben nagy-nagy igyekezettel, hogy a gyerekeknek legalább közel normális hangulatot közvetítsek. Andrisnak nem tudok, és nehéz is neki, de itt van mellettem. És nem tudom, mi a baj. Borzasztó volt a fotózás az oviban, ráment egy délelőttünk, de egy jó kép sem készült a 3 gyerekről egyszerre, az egyetlen jónak tűnőnél nem villant a vaku. Ezzel kezdődött. De ezen máskor kacagtam volna, és írok egy vicces bejegyzést az "egy élet tapasztalatával rendelkező profi fotósról", aki aligha lehetett idősebb nálam.

   Ma átültettem a citromfámat, aludtam, játszottam a gyerekekkel, aztán elkészült ez a kalács. Az este feladata Andrissal újra vonalra kerülni. Ha ez is sikerül, akkor holnap újult jókedvvel siethetünk a hegyre a templomba. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése