2014. október 28., kedd

Jancsi-ügyesség

   Ma reggeli után Jancsi jelezte, hogy a kakaó beindította a kis pocakját, és szívesen megpróbálná a nagyok módján elintézni ezt a dolgot. Fel is ültettem a wc-re, de csak egy nagyon pici eredménye lett, láthatóan kényelmetlenül érezte magát a nagy ülőkén, a kezembe kapaszkodva is félelmetes volt neki.
    Mindenesetre jól megdicsértem, és gyorsan lehoztam a padlásról a régi lépcsős wc-szűkítőt. Megszámoltuk, hány darázs kelt ki az aljára tapasztott darázsfészekből, aztán letisztítottam. Mire végeztem vele, Jancsi megint vészjósló arckifejezéssel közeledett, és a kezemet elkapva indult a fürdőbe. Ezúttal teljes sikerrel! Ezt sem gondoltam volna, 17 hónapos, és eddig nem próbálkoztunk bilivel sem, wc-vel sem.

    Jó, ez lehetett egyszeri alkalom is, de akkor is nagyon ügyes! :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése