2015. január 19., hétfő

Még egy hét oviszünet

  Ma voltunk kontrollon orvosnál. Erzsót elvileg már küldhettem volna óvodába a múlt csütörtöki vizsgálat alapján, de a hétvégén neki is volt egy rosszabb napja, így inkább megnézettem még ma is. Nekem már nem volt energiám meghallgatni a tüdejüket otthon, de tartottam is tőle, hogy nem változhatott olyan sokat, mert köhögnek továbbra is, kicsit szebben, kicsit kevesebbet ugyan, de alapvetően ugyanaz a kép. És a hallgatózási lelet is. Erzsó beállt a sorba, mindhárom gyerek érdesen légzik, a fiúk kicsit sípolnak. Antibiotikumot váltunk, valami mást kell kiírtanunk, mint amire eddig szedték. Én persze nem kaphatok mást, kismamáknak nehezebb a gyógyszerelés, amit bevehetnék, az gyakorlatilag ugyanazt a spektrumot fedi, és a gyógynövényekkel is jobb kicsit enyhébbnek lenni ilyenkor. Marad az inhalálás, meg a pihenés, ami persze nem könnyű három gyakorlatilag egészségesnek mutatkozó, unatkozó, de lakásfogságra ítélt gyerekkel. Persze sokkal jobb ez így, mintha nagybetegek lennének, legalább aggódnom nem kell.

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése