2016. február 12., péntek

Yoda mester

Éjszaka elkészült Misi jelmeze is. A kesztyűt ő szabta ki, kitartó volt, és ügyes. Negyed 11-kor elment aludni, én még kicsit varrogattam, a többit hajnalra hagytam. Végül fél 5-től 6-ig dolgoztam még, és visszafekhettem még egy kicsit.


 Az óvodában egész Star Wars kollekció volt, nagyot buliztak. Misi is szépen elmondta a versét, amit Andris írt neki.
Az erő legyen veletek, az én nevem Yoda
fénykardozni tanult tőlem sok Jedi-lovag
Darth Vadert is tanítottam meg Obivant is
bölcsességem ismeri az egész galaxis
A Dagobah mocsarában vagyok remete
otthonomból elűzött a klónok serege
kicsi vagyok, öreg vagyok, hegyes a fülem,
erős vagyok, az erő a szövetségesem




 Amig én Misivel a farsangon voltam, Teréz vigyázott a gyerekekre otthon. Délután pedig újra eljött, hogy Erzsó elmehessen a versenyre, amire készült. Utána pedig jót kártyáztak.
Nagyon nagy segítség nekünk Teréz, olyan jó, hogy ha végképp bajba kerülök, őt meg lehet kérni gyerekvigyázásra. Most Andris Bécsben van, nem tudtam volna máshogy megoldani, a kicsik pöttyösek még, nem vihetem őket óvodába, iskolába... Szóval köszönjük, Teréz!


1 megjegyzés: